Start
Elke ochtend weer klaarwakker naast je bed! Met Start & Fernando ben je in no-time op de hoogte van wat er speelt vandaag, het nieuws, waar het vast staat en natuurlijk de laatste updates op muzikaal gebied. Dagelijks schuift een bekende gast aan in de studio. Een frisse start van de dag met je favoriete hits en veel energie!
Elke werkdag 07.00 - 10.00 uur op alle FunX edities.

Best of Start
Lekker wakker worden met je week-in-review tijdens Best of Start. De mooiste en leukste momenten en interessantste gasten nog één keer op jouw radio. Energize je weekend met muziekupdates en je favoriete hits. 
Zaterdag 07.00 - 10.00 uur op alle FunX edities.
Presentatie: Fernando

HELP! Ik stink naar knoflook!
Als je een date of een sollicitatiegesprek hebt en je hebt net een broodje shoarma met knoflooksaus op, dan kun jij je best ongemakkelijk voelen. No worries!! Drink gewoon een glas melk! ... Lees verder

Een recept van Rudolph van Veen!
Afgelopen zondag kon je hem in de keuken zien staan bij Carlo Boszhard en Irene Moors. Als vanouds staat Rudolph van Veen weer in de keuken, alleen dit maal bij 'Life 4 You'. Dit is de opvolger van het populaire programma Life & Cooking! ... Lees verder

Tania Christopher vanaf vandaag in de Xtipslijst!
Just Like Me, Hypnotized en Double Dare: Het zijn hits van Tania Christopher. Net als Esmee Denters werd ook zij ontdekt op YouTube. Haar eerste singles “Show me” kwam begin 2008 uit en was de Nederlandse titelsong van Hollywood film Step Up 2. En inmiddels is haar eerste album af! ... Lees verder

Je wenkbrauw stylen?
Wenkbrauwen! Je hebt ze in alle soorten en maten! Een volle bos, potloodstreepje of toch liever een doorlopende wenkbrauw? Er is zo veel keuze dat je eigenlijk door de bomen het bos niet meer ziet! Maar gelukkig bestaan er trends en dus ook op het gebied van wenkbrauwen!  ... Lees verder

Glamour viert feest!
Het modeblad Glamour bestaat 5 jaar! Tijd voor een feessie!! Dit gaan zij vieren met een Glamour die maar liefst 504 pagina’s telt!
Wat staat er dan allemaal in zo’n dikke editie? ... Lees verder

Pagina 1 van 31

FunX Nieuwsbrief

Altijd op de hoogte van het laatste muzieknieuws, de nieuwste acties en verse downloads.
Meld je nu aan!

E-mail:
Voornaam