• FunX NL
  • - Dance
  • - Slow Jamz
  • FunX Amsterdam 96.1 FM
  • - Arab
  • FunX Den Haag 98.4 FM
  • - Hip Hop
  • FunX Rotterdam 91.8 FM
  • - Reggae
  • FunX Utrecht 96.1 FM
  • - Latin

VIDEO: Hoe voorkom je verkrachting in gevangenis?

VIDEO: Hoe voorkom je verkrachting in gevangenis?

Donderdag 26 februari 2015 - 13:00 uur

In de gevangenis wil je niet belanden en al helemaal niet in de Amerikaanse bajes. Daar worden dagelijks mannen verkracht door medegevangenen.

In de onderstaande video komen een paar gedupeerden aan het woord. Ze vertellen hoe deze verkrachters te werk gaan en geven tips hoe je kan voorkomen om slachtoffer te worden.

Misschien zou de beste tip moeten zijn dat je moet voorkomen dat je met je ass in de gevangenis belandt om dit soort pijnlijke situaties te voorkomen.


Wil jij als eerste op de hoogte zijn van het FunX nieuws? Stuur dan een WhatsApp'je met FUNX AAN naar 06 22 97 48 23 en meld je aan voor onze updates!

Comments 10

Beveiligingscode
Vernieuwen

gandalf - 27 februari 2015 - 17:05 uur 0

Kunnen jullie niet normaal reageren als volwassenen jullie praten wel zo stoer nu hier maar wat als een van jullie daar komt dan lul je wel anders dan hope dat jullie in de reet geneukt worden

Shaban Kontjesman - 27 februari 2015 - 12:11 uur 0

Jammer hang jezelf op aangezien wij jou niet willen en de prison ook niet

huilebalk - 27 februari 2015 - 04:43 uur 0

huile

.. - 26 februari 2015 - 20:26 uur +1

wat een volwassen mensen hier..

zeikers - 26 februari 2015 - 16:31 uur +1

Jullie moeten niet zo zeiken, Neem een baan en ga werken met je luie ASS! Kom je er ook niet terecht.

Blabla - 26 februari 2015 - 16:29 uur -1

@Jammer!!

Ga niet zo lopen janken, donder eens op.

ROXANA - 26 februari 2015 - 16:22 uur +1

Azijnzeikers

jammer!! - 26 februari 2015 - 16:07 uur +1

Ik vind de laatste alinea ook zeer ongepast. ik vind dat de opmerking voorbij gaat aan de intentie van het filmpje. Dit is voorlichting voor je eigen veiligheid stel dat je in zo een positie komt. Ik mag toch aannemen dat niemand met een gezond verstand iets voor de lol doet om voor de gezelligheid de bak in te gaan.

aansteller - 26 februari 2015 - 15:32 uur -1

Maak je niet zo druk joh