• FunX NL
  • - Dance
  • - Slow Jamz
  • FunX Amsterdam 96.1 FM
  • - Arab
  • FunX Den Haag 98.4 FM
  • - Hip Hop
  • FunX Rotterdam 91.8 FM
  • - Reggae
  • FunX Utrecht 96.1 FM
  • - Latin

Speculaties: RTL stopt Dr. Phil-uitzendingen na aankaarten pedofilie bij 'elite'

Speculaties: RTL stopt Dr. Phil-uitzendingen na aankaarten pedofilie bij elite

Donderdag 30 maart 2017 - 18:19 uur

Verschillende websites speculeren over de reden dat RTL de Dr. Phil-uitzendingen per direct heeft gestopt. Vorige week was er een aflevering te zien waarin de psycholoog pedofilie bij elite aan de kaak stelt. De speculerende mensen denken dat dit de aanleiding is voor de stop. 

Het is niet helemaal duidelijk of de speculerende mensen denken dat RTL de elite wil beschermen en daarom niets meer uitzendt, of dat de elite ervoor heeft gezorgd dat RTL is gestopt met het Dr. Phil. 

ped1
ped2

Opgegroeid pedofiele kringen

Een jonge vrouw, genaamd Kendall, was te gast bij Dr. Phil en vertelde een bizar verhaal. Ze werd na de geboorte verkocht door haar eigen ouders en werkte tijdens haar kinderjaren als seksslaaf. Daarbij bekende Kendall dat ze werd doorverkocht aan een pedofielennetwerk waar 's werelds elite onderdeel van uitmaakt. 

Normaal

Kendall heeft een hele lange tijd gedacht dat ze in een normale situatie leefde. Ze kende niet anders. 

Wil jij als eerste op de hoogte zijn van het FunX nieuws? Stuur dan een WhatsApp'je met FUNX AAN naar 06 22 97 48 23 en meld je aan voor onze updates!

Comments 10

Beveiligingscode
Vernieuwen

Anoniem - 15 juni 2017 - 11:58 uur +2

De afleveringen van dr. Phill zijn ook van RTLXL gehaald om terug te kijken dus het draait helemaal niet om de programma-indel ing, maar wel puur om de uitzendingen van deze man. Vind het erg goed dat je hierover schrijft anders had ik het nooit geweten en de filmpjes nooit gezien!

Jair - 5 april 2017 - 14:09 uur +5

Gatverredame . Eerst de kerk voll met pedo"s en nu de elite in nederland vol met pedos . De christen blanke zijn pedo"s dat wist ik al vanaf jongs afaan als blanke nederlandse christen mannen naar mij keken of naar huis probeerde te lokkken .. Dat schiet mij nu te binnen allemaal . En dat mijn klasgenootjes werden verkracht door hun vader oom of neef . Allemaal blanke christen mannen . Helaas geen moslims

Bob - 3 april 2017 - 13:50 uur +3

Het is niet nieuw dat de elite dat doet, in de tijd van de Romeinse rijk gebeurde dat ook, daar hadden de zelf sex met babbies en peuters! Ziekelijk.

Door vulanische as is deze Elite sex oord vernietigd. De naam was pompei.

Hoezo complot theorie? Wat wordt wakker, je leeft in een droom wereld.

mina - 2 april 2017 - 14:03 uur +3

hallo,

nou ik vind dat rtl dr.phil niet moeten stoppen,ik keek(dus)elke dag naar dr,phil,onterec ht dat ze dit zo maar doen,kost rtl heeeel veel kijkcijfers,en dat progamma,waar het om gaat,hebben we hier nog niet eens gezien,maar ja,ik vind het erg jammer,ik keek er graag na,en hoop dat dr.phil gauw terug komt,kom op rtl.

Raymon - 1 april 2017 - 22:42 uur +2

Het is wel degelijk een reële mogelijkheid dat RTL Dr. Phil van de buis haalt vanwege de uitzending over kindermisbruik door 'elitefiguren'. De reden die RTL geeft: vanwege andere keuzes in de programmering, is op zijn minst opmerkelijk, want het zendt nu i.p.v. Dr. Phil herhalingen van andere programma's uit.

Kavita schrijft: Het is niet helemaal duidelijk of de speculerende mensen denken dat RTL de elite wil beschermen en daarom niets meer uitzendt, of dat de elite ervoor heeft gezorgd dat RTL is gestopt met het Dr. Phil.

Ik denk dat niemand dat ook weet. Welke journalist gaat hier de tanden in zetten?

Pablo - 1 april 2017 - 20:47 uur +2

Hou eens op met die achterlijke complottheoriee n joh.

Jan - 1 april 2017 - 20:03 uur +3

Maar goed ook dat Dr Phil van de buis is
Tv kijkend nederland wordt overspoeld met onzinnige meuk,waar een normaal mens niet op zit te wachten
Utopia,weg ermee! Voetbal Inside en die andere lulprogramma,s over voetbal weg ermee! Help mijn man is een klusser! Heb je geen vertrouwen in het technisch kunnen van je eigen kerel? Weg ermee!

Sandra - 1 april 2017 - 13:59 uur +4

Ik wil dr phil terug op tv, wat een onzin omdat hij een pedofilie netwerk bloot wil leggen, word de uitzending gestopt. Er zijn meerdere hogere ambtenaren en zakenlieden bij betrokken tot in de regering.
Te belachelijk voor woorden.
RTL hoe zit het met jullie Ballen!!!!!

Sissi - 1 april 2017 - 01:49 uur +3

Kavita je verwacht deze aflevering nog op de tv te zien?


Volgens mij begrijp je niet dat RTL abrupt gestopt is met het uitzenden van deze programma.

Anoniem - 31 maart 2017 - 16:08 uur +4

Kavita,

Jouw mening graag. Hoe plausibel is dit? Hoe zie jij dit gegeven? Los van te diep op complottheorieë n ingaan, hoe veel vertraging zit er tussen de afleveringen in Amerika en de afleveringen die op rtl worden uitgezonden? Met andere woorden, zou die aflevering over pedofilie over een paar weken op de Nederlandse televisie te zien zijn?

{"c1":"2","c2":"17827132","ns_site":"po-totaal","potag1":"npofunx","potag2":"site","potag3":"npo","potag4":"npo","potag5":"zenderportal","potag6":"audio","potag7":"npofunx","potag8":"site","potag9":"site","name":"npofunx.news.omg.32049-speculaties-rtl-stopt-dr-phil-uitzendingen-na-aankaarten-pedofilie-bij-elite"}