FunX
Excellent over Triple R: "Hij is een nobody"
- News
- Excellent over Triple R: "Hij is een nobody"
Excellent noemde zijn collega battle MC Triple R vanochtend een 'nobody' in Start. De strijd tussen de twee rappers gaat ver terug, maar Excellent's kersverse disstrack 'Flikker R' zorgt voor een nieuwe wending. Triple R nam voor zijn disstrack Nepcellent een clip op, maar Ex zei vanmorgen bij FunX dat hij die tijd liever in een nieuwe albumtrack steekt.
Excellent legt bij FunX uit dat deze kwestie meer dan een jaar terug gaat en draait om een comebackbattle: "Ik wilde weer de ring instappen, maar deze nigga vond dat ik tegen hem moet battlen. Gebaseerd op wat? (..) Is hij ooit op FunX, 101Barz of ergens geweest? Hij is een nobody!" Na herhaaldelijk gebash tijdens battles, bracht Triple R de disstrack Nepcellent met een bijbehorende videoclip uit. Dat was voor Ex de druppel die de emmer deed overlopen.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Volgens Excellent maakte Triple R de disstrack Nepcellent, omdat hij door hem afgewezen werd. Ex reageert nu terug met een nieuwe disstrack, om zijn fans en supporters niet teleur te stellen. "Ik battlede al toen hij nog het alfabet aan het leren was. Nu komt hij op mijn territory na een heel jaar mijn sanka likken voor een battle."
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Lees ook

FunX
De Kaapverdiaanse droom: hoe Vozinha op het WK geschiedenis schreef
FunX
Kaya Imani wint de FunX Award voor 'Artist of the Year - Female': "Twee jaar geleden had ik dit niet geloofd"
FunX
Dit zijn de winnaars van de FunX Awards 2026
FunX
Eljero Elia blikt terug op lessen uit voetbalcarrière: "Ik zag mezelf vaak als slachtoffer"