FunX

"Misleidende reclames zijn schijtirritant"

  1. Newschevron right
  2. "Misleidende reclames zijn schijtirritant"
De PIRA Awards zijn door stichting Weet Wat Je Besteedt in het leven geroepen om bedrijven te belonen voor hun eerlijke reclames. Deze Positieve Invloed door Reclame Award is dus niet voor reclames die beloven dat je witte tanden krijgt door te poetsen met speciale tandpasta of prachtige vrouwen achter je aan krijgt door een nieuwe deodorant.

Mogen commercials misleidend zijn? En geloof jij eigenlijk nog in al die reclames? FunX-reporters Anne-Meike en Willemijn onderzochten in Utrecht en Rotterdam welke reclames de plank volledig mis slaan of een prijs voor eerlijkheid verdienen. Ken jij er ook een paar? Stem dan op de PIRA Awards en win je eigen radiocommercial bij FunX!

{source}
<iframe width="550" height="166" scrolling="no" frameborder="no" src="https://w.soundcloud.com/player/?url=http%3A%2F%2Fapi.soundcloud.com%2Ftracks%2F83806846"></iframe>
{/source}

{source}
<iframe width="550" height="166" scrolling="no" frameborder="no" src="https://w.soundcloud.com/player/?url=http%3A%2F%2Fapi.soundcloud.com%2Ftracks%2F83805647"></iframe>
{/source}
Ster advertentie
Ster advertentie