FunX

T-Mobile of Niet-Mobile?

  1. Newschevron right
  2. T-Mobile of Niet-Mobile?
Op Twitter, Facebook en Hyves regende het gisteren klachten over de langdurige storing van T-Mobile. De onbereikbaarheid die 9 uur duurde, zorgde voor grote frustraties bij de klant.

Het imago van de provider kreeg de zoveelste tik, maar het incasseringsvermogen blijft laag. T-Mobile weigert de klanten te compenseren. Dit komt doordat de storing, volgens de provider, te kort heeft geduurd. Daar denken twee miljoen klanten en de Consumentenbond anders over.

Onbereikbaar

Negen storinguren noemt T-Mobile te kort voor compensatie. Vraag dat maar aan een vader die de geboorte van zijn eerste kind daardoor heeft gemist. Of aan Suzanne wiens jongste dochter koorts had. Dankzij T-Mobile was ze onbereikbaar.



Misleidend

Het is bijna beschamend dat het woord 'Mobile' in de naam van de provider zit. Twee miljoen mensen waren gisteren niet mobiel bereikbaar. Misschien is het een idee om de naam te veranderen in Niet-Mobile. Dan kunnen de T-Mobile klanten het bedrijf in ieder geval niet aanklagen voor een misleidende merknaam.




T-Mobile heeft meer dan 2 miljoen klanten. Zo kwam het dat Joep nergens last van had:



Voor Jeroen maakt de compensatie van T-Mobile weinig uit. Hij doet het zelf wel:



Ster advertentie
Ster advertentie