Directeur Diversiteit bij KPN te gast in Hi5
- News
- Directeur Diversiteit bij KPN te gast in Hi5
Studie en bijbaantje
Marion heeft verschillende studies op haar naam staan, zo heeft ze de Hogere Hotel School afgerond en Bedrijfseconomie gestudeerd in Maastricht. Eigenlijk wilde ze mode studeren, dit is er echter nooit van gekomen. De liefde voor mode kon ze wel ervaren door te werken in verschillende kledingwinkels. Zelfs toen zij een vaste baan had bij KPN werkte zij in haar vrije tijd in een kledingzaak, gewoon omdat zij dit leuk vond.
Management functies
Na haar studie heeft Marion zich aangemeld voor een Management Development Programma van KPN. Deelnemers werden door middel van dit programma getoetst op hun doorstroom mogelijkheden. Al vrij snel bleek dat Marion beschikte over de juiste kwaliteiten om door te stromen. Vrij snel wist zij bij KPN een management functie te bemachtigen. Dit was het begin van Marion’s carrière. Zij heeft 4 jaar als Commercieel Directeur bij XS4ALL gewerkt. Toen kreeg ze de functie Algemeen Directeur bij XS4ALL aangeboden. Zij heeft deze functie 3,5 jaar vervuld. Toen besloot ze dat het tijd was voor iets anders.
What’s in it for me?
Na 8 jaar drukbezette banen gehad te hebben begon er iets te kriebelen bij Marion. Het was tijd om iets anders te doen. Tijd om een baan te vinden met een ‘persoonlijke toegevoegde waarde’. Ze begon zich af te vragen ‘what’s in it for me’.
Toen kreeg ze het aanbod voor een diversiteit functie bij KPN. Deze baan heeft ze niet gelijk met beide handen aangepakt
Vacature
Voor de teams Acquisitie, Retentie en Distributiemanagement zoeken we top marketeers op seniorniveau. Acquisitie ontwikkelt proposities en campagnes om nieuwe klanten aan te trekken, Retentie richt zich op het behoud en klanttevredenheid van onze klanten en Distributiemanagement verzorgt de verkoop van alle producten en diensten in een veelheid aan kanalen.
Voor deze disciplines zoekt KPN trendsetters in marketing. Professionals met commercieel inzicht en enthousiasme voor het merk. Gedreven Top Marketeers die lef en initiatief tonen, conceptueel krachtig zijn en sterk zijn in realisatie van plannen. Maar het belangrijkste is dat je weet wat er leeft bij de klant.
Lees hier de hele vacature!
Luister hier de uitzending terug
Deel 1
Deel 2
{wmaremote}http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/funx/on_demand/alle_edities/hi5/hi5_200905171800.wma{/wmaremote}