Music
Whitney Houston stoeit met jurk tijdens X-Factor
- News
- Whitney Houston stoeit met jurk tijdens X-Factor
Afgelopen weekend trad Whitney Houston op tijdens de Britse versie van X-Factor. Het was de eerste keer in twaalf jaar dat de zangeres weer live te zien was op de Britse televisie. Ze maakte meteen een onvergetelijke come back. Tijdens het zingen van haar nieuwe single Million Dollar Bill droeg ze namelijk een zilvere jurk die niet helemaal goed vast zat. De bandjes lieten los waarop Whitney grappend zei: "Ik heb mezelf uit m'n jurk gezongen". Bekijk hier haar optreden!
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Lees ook

Music
Jay-Z haalt uit naar Drake, Kanye West, Nicki Minaj en meer in nieuwe freestyle
Music
Illie komt vanuit gevangenis met nieuwe EP: "Stilzitten kan invloed hebben op zijn carrière"
Music
J. Cole voegt extra optreden toe in de Ziggo Dome
Music
Boef komt in 2026 met minstens één nieuw album: "Ik ben weer nodig"