Music
Kesha releast dance track 'We R Who We R'
- News
- Kesha releast dance track 'We R Who We R'
Kesha heeft een nieuw dancenummer uitgebracht. De urban artieste sluit zich hierdoor aan bij muzikanten als Kelis, Usher, Pitbull en Kelly Rowland die zich tegenwoordig ook op het dancevlak begeven. Verschillende media geloven dat 'We R Who We R' een monsterhit gaat worden. Beluister 'm nu en beoordeel zelf!
De single komt op Kesha's aankomende album 'Cannibal' te staan. De cd wordt op 22 november uitgebracht. Dit is slechts 10 maanden na haar debuutalbum 'Animal'.
Volgens de 'Entertainment Weekly' heeft de zangeres het nummer geschreven om te reageren op de zelfmoordpogingen van verschillende homoseksuele tieners de afgelopen tijd. "Ik wilde mensen inspireren dat ze zichzelf moeten zijn", aldus Kesha.
De single komt op Kesha's aankomende album 'Cannibal' te staan. De cd wordt op 22 november uitgebracht. Dit is slechts 10 maanden na haar debuutalbum 'Animal'.
Volgens de 'Entertainment Weekly' heeft de zangeres het nummer geschreven om te reageren op de zelfmoordpogingen van verschillende homoseksuele tieners de afgelopen tijd. "Ik wilde mensen inspireren dat ze zichzelf moeten zijn", aldus Kesha.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Lees ook

Music
Drake dropte plotseling drie albums: dit is volgens muziekexperts waarom
Music
Jay-Z haalt uit naar Drake, Kanye West, Nicki Minaj en meer in nieuwe freestyle
Music
Drake domineert Spotify: meest gestreamde artiest in één dag
Music
Drake dropt albums 'HABIBTI', 'MAID OF HONOUR' en 'ICEMAN', haalt uit naar Kendrick Lamar en meer