Music
Teaser nieuwe single Ray & Anita
- News
- Teaser nieuwe single Ray & Anita
De nieuwste single van 2 Unlimited leden Ray & Anita staat weer in de startblokken. 'Nothing to Lose' is geproduceerd door Chew Fu. De dj/producer heeft al met verschillende grote artiesten gewerkt waaronder Lady Gaga, Rihanna, Alicia Keys en Usher.
Op YouTube zijn verschillende snippets opgedoken van de nieuwe single. Het is de opvolger van het nummer 'In Da Name of Love'.
Het duo herstatte in 2010 hun samenwerking, nadat ze in 1996 uit elkaar waren gegaan. Ze besloten bovendien om onder de naam Ray & Anita te werken in plaats van 2 Unlimited.
TEASER: Ray & Anita - Nothing To Lose (dvd versie)
Op YouTube zijn verschillende snippets opgedoken van de nieuwe single. Het is de opvolger van het nummer 'In Da Name of Love'.
Het duo herstatte in 2010 hun samenwerking, nadat ze in 1996 uit elkaar waren gegaan. Ze besloten bovendien om onder de naam Ray & Anita te werken in plaats van 2 Unlimited.
TEASER: Ray & Anita - Nothing To Lose (dvd versie)
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Lees ook

Music
Jay-Z haalt uit naar Drake, Kanye West, Nicki Minaj en meer in nieuwe freestyle
Music
J. Cole voegt extra optreden toe in de Ziggo Dome
Music
Drake dropt albums 'HABIBTI', 'MAID OF HONOUR' en 'ICEMAN', haalt uit naar Kendrick Lamar en meer
Music
Illie komt vanuit gevangenis met nieuwe EP: "Stilzitten kan invloed hebben op zijn carrière"