Music
Nieuwe single 50 Cent met Neyo
- News
- Nieuwe single 50 Cent met Neyo
50 Cent heeft de eerste single van zijn aankomende album 'Before I Self Destruct' uitgebracht. Voor de nieuwe track 'Baby By Me' heeft de rapper samengewerkt met Ne-Yo. Beluister 'm hier!
In een interview met MTV News vertelde de zanger het volgende over de samenwerking: "50 Cent nam contact met me op en verstuurde de track. Ik vertelde hem dat het klonk alsof het al af was en dat hij me er niet voor nodig had. Ik vond dat de lyrics en beat vet klonken. Hij zei dat ik er gewoon wat op moest zetten. Ik heb geprobeerd wat toe te voegen en terug gestuurd en de rest is al bekend."
In een interview met MTV News vertelde de zanger het volgende over de samenwerking: "50 Cent nam contact met me op en verstuurde de track. Ik vertelde hem dat het klonk alsof het al af was en dat hij me er niet voor nodig had. Ik vond dat de lyrics en beat vet klonken. Hij zei dat ik er gewoon wat op moest zetten. Ik heb geprobeerd wat toe te voegen en terug gestuurd en de rest is al bekend."
| 50 Cent ft. Ne-Yo - Baby By Me | Interview met Ne-Yo |
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Lees ook

Music
Jay-Z haalt uit naar Drake, Kanye West, Nicki Minaj en meer in nieuwe freestyle
Music
North West produceert track voor Lil Wayne’s zoon terwijl Kanye een nieuw album aankondigt
Music
Drake dropte plotseling drie albums: dit is volgens muziekexperts waarom
Music
Bruno Mars kondigt na 10 jaar nieuw album aan en de verwachtingen zijn hoog