STER Advertentie
STER Advertentie

VIDEO: Doe nooit een glowstick in de magnetron

VIDEO: Doe nooit een glowstick in de magnetron

Maandag 10 november 2014 - 17:00 uur

|

Door:

Marcelo

"He vet een glowstick! Wat zou er nou gebeuren als we die in magnetron stoppen?" 
Ergens ben je nu nieuwsgierig wat er gaat gebeuren maar van de andere kant weet je dat het een enorm domme actie is.

Gevolgen
Iemand die z'n nieuwsgierigheid niet kon bedwingen was de eigenwijze Amerikaanse tiener Jack. Ondanks dat zijn vader hem eerder had gewaarschuwd, stopte hij z'n glowstick toch lekker in de magnetron met alle gevolgen van dien! Het buisje explodeerde in z'n hand en de inhoud kwam in z'n ogen terecht.

Populair op FunX.nl

  • TVOH-kandidaat Richy uit woede op Facebook: "Lil Kleine is een slechte coach"

  • Ayoub en Kes zingen prachtig duet in Arabisch in 'TVOH'

  • Officieel: Prins Harry en Meghan doen afstand van koninklijke titels

  • Belgische politie vindt wietplantage in een brug

  • Conor McGregor wint vliegensvlug bij comeback in UFC

  • Timbaland viel 59 kilo af na afkicken van pijnstillers en leeft nu gezond