Up 2 Date
NOS Op 3 maakt een eigen versie van het bekritiseerde SIRE-filmpje
- News
- NOS Op 3 maakt een eigen versie van het bekritiseerde SIRE-filmpje
SIRE publiceerde deze week een nieuwe campagne. Daarmee wilde de stichting een discussie starten over de opvoeding van jongens in Nederland. De boodschap van de video van SIRE is dat jongens gewoon jongens moeten kunnen zijn. De campagne kreeg veel kritiek, omdat het een te groot onderscheid tussen jongens en meisjes maakt. Daarom maakte NOS op 3 exact dezelfde versie, maar dan met jongens én meisjes.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Stemmen
Jullie waren het grotendeels eens met de campagne en het feit dat kinderen teveel worden afgeremd in hun opvoeding. Maar de meerderheid vond ook dat de campagne geen onderscheid had moeten maken tussen jongens en meisjes.

Ster advertentie
Ster advertentie
Lees ook

Up 2 Date
Zaak rondom 17-jarige Lisa van start: "Verdachte kocht vooraf messenset"
Up 2 Date
12-jarige Mikael en moeder mogen blijven in Nederland
Up 2 Date
Dawn Richard beweert dat Diddy haar bedreigde vanuit de gevangenis
Up 2 Date
Van Arc de Trump tot Trump Stadium: hoe de president zijn naam in de geschiedenisboeken wil vereeuwigen