FunX
STRAATREPORT: Wat was jouw hoogte- en dieptepunt van 2017?
- News
- STRAATREPORT: Wat was jouw hoogte- en dieptepunt van 2017?
Rijbewijs gehaald of juist kwijtgeraakt? Geslaagd of juist moeilijkheden op school? Heb jij een lekker jaar gehad of waren er vooral dieptepunten? Het jaar 2017 is bijna voorbij en aankomende zondag knallen we het nieuwe jaar in. Giorgio wilde daarom van de Rotterdammers weten wat hun hoogte- en dieptepunt van 2017 is.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
"Ik had dit jaar weer mijn rijbewijs aangevraagd en opgehaald, want ik was hem kwijt. Diezelfde avond ben ik hem weer verloren in de club"
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Lees ook

FunX
Zeven keer dat Frenna het internet kapot gemaakt heeft met de marketing van 'Pink Summer'
FunX
Yes-R kiest tussen Egypte, Marokko en Nederland op het WK: “Ik zou liegen als ik zeg dat het gelijk is”
FunX
F1rstman was jarenlang vooral actief in de Bollywoodscene: “Over mijn internationale carrière mag ik niet klagen”
FunX
Wil jij naar alle festivals waar FunX ook is? Meld je nu aan voor de FunX Festipass!