logo
Games & gadgets

Crash Bandicoot-fan Quavo shinet in reclame van nieuwe game

  1. Newschevron right
  2. Crash Bandicoot-fan Quavo shinet in reclame van nieuwe game

Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.



Quavo maakt er geen geheim van dat hij een groot fan is van Crash Bandicoot. Hij liet in 2017 zelfs een chain maken met een iced out Aku Aku-masker. Zijn liefde voor Crash Bandicoot is niet onopgemerkt gebleven. De makers hebben hem benaderd en hij is nu te zien in de reclame van de nieuwste release van de game, waarin hij rapt over de nieuwe maskers en hun krachten.

Quavo heeft laten weten dat hij van jongs af aan een groot fan is van Crash Bandicoot. In een comment op zijn instagram-post liet hij dan ook weten blij te zijn dat hij gevraagd werd voor deze samenwerking.

Schermafbeelding 2020 09 30 om 15 34 27

Hij werd eerder dit jaar al uitgenodigd voor een sneak peek voor de nieuwe Crash Bandicoot 4: It’s About Time, waar hij al een eerste glimp kon opvangen hoe de game eruit zal zien.

Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.

Tijd

De titel van de game ‘it’s about time!’ slaat ook op de verhaallijn. De villiains Neo Cortex en DR. N. Tropy zijn uit hun interdimensionale gevangenis ontsnapt en willen niet alleen deze, maar alle dimensies overnemen. Het is de taak aan Crash en Coco om dit te voorkomen. Het spel begint op N. Sanity Beach, waar het allereerste deel van de reeks ook begon.

Tijd speelt een grote rol in de gameplay en looks van het spel. De stijl begint zoals we gewend zijn en ontwikkelt zich door de game heen. De game zal velen waarschijnlijk ook terugbrengen in de tijd waarin de eerdere Crash-games gespeeld werden. Het is namelijk al meer dan 20 jaar geleden dat de allereerste Crash game uitkwam.

Crash Bandicoot 4: It’s about time! komt uit op 2 oktober op zowel de Playstation 4 en Xbox One.

Ster advertentie
Ster advertentie