Vitamine D reclame pakt hilarisch verkeerd uit: "We all need the D"
- News
- Vitamine D reclame pakt hilarisch verkeerd uit: "We all need the D"
Vitamine's zijn gezond, maar we lijken er niet genoeg van binnen te krijgen. Die boodschap wilde een Canadees reclamebureau in de provincie Yukon overbrengen in een reclame voor vitamine D. Helaas voor hun was de slogan voor de campagne wat ongelukkig uitgekozen. De serieus bedoelde boodschap, "We all need the D" (wat in straattaal betekent: We hebben allemaal een piemel nodig) leverde hilarische reacties op onder de doelgroep.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Open-minded
Posters van de campagne in lokale bussen beeldden onder andere een meisje af dat toegeeft dat, net als iedereen, ook ZIJ "the D" nodig heeft. Ook mannen hebben zij laten beseffen dat je nooit te oud bent om het een kans te geven.
De provincie zegt te weten wat de betekenis was van de uitdrukking en wilde daar juist gebruik van maken. Maar na de afgang op social media besloot de provincie alle reclames in te trekken.
Lees ook
OMG
Directeur ontslagen zonder premie nadat hij met joint werd betrapt in online meetingOMG
Veiligheidsministerie VS overweegt realityshow waarin immigranten strijden om paspoortOMG
Kinderen na bijna vier jaar bevrijd uit horrorhuis: sliepen tussen de poepOMG
Meer dan 25.000 mensen per ongeluk stoned geworden door actie van Turkse politie