FunX Rotterdam
Waar blijft de horrorwinter?
- News
- Waar blijft de horrorwinter?
Maanden geleden werd voorspeld dat we ons goed moesten voorbereiden op een horrorwinter. Over vijf weken gaat de lente alweer van start en tot nu toe is er nog geen sneeuwvlokje gevallen in de randstad. De winter lijkt tot nu toe dan ook meer op herfstweer.
FunX-reporter Yahia ging de straat op in Schiedam om mensen te vragen wat ze nog van het weer verwachten de komende tijd. Worden we nog verrast met een sneeuwlaag van één meter en zware hagelbuien of hebben we gewoon geluk deze winter?
FunX-reporter Yahia ging de straat op in Schiedam om mensen te vragen wat ze nog van het weer verwachten de komende tijd. Worden we nog verrast met een sneeuwlaag van één meter en zware hagelbuien of hebben we gewoon geluk deze winter?
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Lees ook

FunX Rotterdam
Rarko ziet verborgen armoede van dichtbij: "Achter veel voordeuren speelt meer dan mensen denken"
FunX Rotterdam
Luciano Winter wil independent artiesten helpen groeien met Stormi Capital: "De meesten verliezen niet door gebrek aan talent"
FunX Rotterdam
Joey voelt zich onveilig op straat na straatintimidatie: "Alleen maar door mijn geaardheid"
FunX Rotterdam
Grote stroomstoring Rotterdam-Zuid: bijna 20.000 huishoudens zonder stroom