Klaas-Jan Huntelaar legt werkzaamheden stil bij Ajax wegens burn-out
- News
- Klaas-Jan Huntelaar legt werkzaamheden stil bij Ajax wegens burn-out
Klaas-Jan Huntelaar heeft besloten om zijn werkzaamheden als technisch manager van Ajax voorlopig stil te leggen, meldt een woordvoerder van de club. De reden hiervan? Een burn-out.
CONTRACTVERLENGING
Het blijft voorlopig speculeren wanneer de voormalige spits zijn werkzaamheden weer zal oppakken voor de Amsterdammers. Voor nu is het voornaamste advies aan Huntelaar duidelijk: rustig aan doen. Interessant genoeg bevestigde Huntelaar recentelijk nog zijn toewijding aan de club door zijn contract te verlengen tot 2027.
ONRUST BIJ DE CLUB
Hij werd door voormalig technisch directeur Sven Mislintat niet meer bij de eerste selectie betrokken, en focuste zich voornamelijk op Jong Ajax. Na het vertrek van Mislintat nam hij wat taken over, tijdens de onrustige periode bij de club. De club staat momenteel in de degradatiezone en de druk blijft maar stijgen.
Lees ook

Sport
Burgemeester Parijs geschrokken na na rellen PSG-viering: "Stedelijke guerrillaoorlog"
Sport
Burgemeester van New York doet WK-voorspelling: "Marokko kampioen, Oranje vroeg eruit"
Sport
Jake Paul gaat tegen Anthony Joshua vechten na beschuldigingen tegen Gervonta Davis
Sport
Anthony Joshua ontsnapte aan de dood door deze last-minute beslissing bij fataal ongeluk in Nigeria