Oranjevrouwen winnen openingswedstrijd EK
- News
- Oranjevrouwen winnen openingswedstrijd EK
De Oranjevrouwen hebben zondagavond de openingswedstrijd van het EK gewonnen met 1-0. De Utrechtse Shanice van de Sanden maakte het winnende doelpunt tegen Noorwegen in haar eigen stad.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Koninklijk
De 24-jarige was zelf trots op haar kopbal en koning Willem-Alexander en koningin Maxima ook. Het paar was aanwezig bij de wedstrijd en kwam het elftal in hun kleedkamer feliciteren met de winst. Daar hadden ze nog mooie woorden voor Shanice.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Lees ook

Sport
Curaçao verlaat WK met opgeheven hoofd: “Samen geschiedenis schrijven vergeten we nooit”
Sport
Historisch WK-doelpunt zorgt voor trots op Curaçao: "Ze deden iets wat niemand had verwacht"
Sport
Koninklijke familie ziet Oranje winnen en Curaçao historisch punt pakken en danst mee in de kleedkamers
Sport
Burgemeester van New York doet WK-voorspelling: "Marokko kampioen, Oranje vroeg eruit"