Kim Kardashian expert: "Kim is een marketinggenie"
- News
- Kim Kardashian expert: "Kim is een marketinggenie"
"Het idee dat je één specifiek talent moet hebben, moeten we loslaten." Dat zegt Kim Kardashian expert en De Correspondent-auteur Vera Mulder. Dat is in deze tijd van social media, zelfverheerlijking en een merk opbouwen rondom je eigen persona niet meer relevant. Daarom noemt zij noemt Kim ook een marketinggenie. "Ze heeft in al haar projecten een hele dikke vinger in de pap."
"Kim is uitvoerend producent voor 'Keeping up with Kardashians', ze bepaalt elk detail van haar mobiele game zelf, ze koopt zelf de kleren in van de winkels van haar en haar zussen. En dat is heel belangrijk, want hetgene waarmee zij haar geld verdient, dat is zijzelf. En zou je dat door anderen laten doen, dan voelt het niet meer aan als 'dit is Kim Kardashian, onze beste vriendin.'
Volgens Vera is Kim's imperium ook voor een gedeelte te danken aan haar beroemde vrienden en hun schandalen. "Ook al is Kim zelf niet in het nieuws, dan gaat Scott, de man van Kourtney, weer vreemd. Of wordt Tyga, de ex-vriend van haar zusje, betrapt met een minderjarig meisje."
Lees ook
FunX
Het vaderschap veranderde Jonna Frasers werkwijze voor nieuw album: "Wil veel met mijn kinderen zijn"FunX
Ophef over racistische "Somalische piraat-kostuum" van webshop: "Hoe kan dit anno 2025?"FunX
Steve (33) haalt alles uit zijn leven ondanks sikkelcelziekte: "Wil mijn lichaam pushen"FunX
Qucee gaat naar huis met de allereerste FunX Award voor 'Best Content Creator': "Dit is ook voor mijn broer"