Kim Kardashian expert: "Kim is een marketinggenie"
- News
- Kim Kardashian expert: "Kim is een marketinggenie"
"Het idee dat je één specifiek talent moet hebben, moeten we loslaten." Dat zegt Kim Kardashian expert en De Correspondent-auteur Vera Mulder. Dat is in deze tijd van social media, zelfverheerlijking en een merk opbouwen rondom je eigen persona niet meer relevant. Daarom noemt zij noemt Kim ook een marketinggenie. "Ze heeft in al haar projecten een hele dikke vinger in de pap."
"Kim is uitvoerend producent voor 'Keeping up with Kardashians', ze bepaalt elk detail van haar mobiele game zelf, ze koopt zelf de kleren in van de winkels van haar en haar zussen. En dat is heel belangrijk, want hetgene waarmee zij haar geld verdient, dat is zijzelf. En zou je dat door anderen laten doen, dan voelt het niet meer aan als 'dit is Kim Kardashian, onze beste vriendin.'
Volgens Vera is Kim's imperium ook voor een gedeelte te danken aan haar beroemde vrienden en hun schandalen. "Ook al is Kim zelf niet in het nieuws, dan gaat Scott, de man van Kourtney, weer vreemd. Of wordt Tyga, de ex-vriend van haar zusje, betrapt met een minderjarig meisje."
Lees ook

FunX
Jerry Afriyie over einde van Kick Out Zwarte Piet: "Je zult vast nog wel ergens een Zwarte Piet zien"
FunX
Hila Noorzai ging naar Afghanistan om te laten zien hoe vrouwen daar écht leven: "Taliban heeft ook dochters"
FunX
Win tickets voor het afscheidsfeest van KOZP op 5 december
FunX
Yasser zet zich in voor mensen die nergens anders terecht kunnen: "Geeft mij veel voldoening"