FunX
Maarten Cobelens (Directeur PEAK-IT) is een praktijkman
- News
- Maarten Cobelens (Directeur PEAK-IT) is een praktijkman
Na tien jaar in de horeca vond Maarten Cobelens (35) het tijd voor iets nieuws, dus ging hij in 2000 aan de slag in de sales-branche en detachering. Zes jaar geleden zette hij een nieuwe stap en begon PEAK-IT, een bedrijf dat ICT diensten levert. PEAK-IT heeft een vacature voor een ICT helpdeskmedewerker en daar kon jij op zondag 6 maart in Hi5 op solliciteren.
Deeltijd
Maarten wist al jong dat hij meer een praktijkman dan een studiebol was en deed daarom hij meerdere horecaopleidingen. Omdat hij uiteindelijk toch een hbo-diploma wilde halen, begon hij aan een deeltijdstudie Personeel & Arbeid. Wegens drukte stopte hij daarmee om het twee jaar daarna weer op te pakken. Ook toen lukte het niet om de opleiding af te ronden, deze keer omdat hij bezig was met het opzetten van PEAK-IT.
Streng
Toen twee aandeelhouders van het bedrijf waar hij destijds werkte, hem benaderden om iets op te zetten, twijfelde hij geen moment om voor zichzelf te beginnen. Nu, zes jaar later, is PEAK-IT uitgegroeid tot een bedrijf met meer dan 400 werknemers. Waarom Maarten zichzelf een strenge baas noemt, hij de economische crisis niet had willen missen en hij motivatie belangrijk vindt dan diploma’s, vertelde hij op zondag 6 maart tussen 17 en 19 uur in Hi5.
Luisteraar Avalon werkt al parttime als helpdeskmedewerker, maar zou dat graag fulltime doen. Of Maarten hem uitnodigt voor een vervolggesprek, hoor je hieronder.
{wmaremote}http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/funx/on_demand/alle_edities/hi5/hi5_201103061700.wma{/wmaremote}
Deeltijd
Maarten wist al jong dat hij meer een praktijkman dan een studiebol was en deed daarom hij meerdere horecaopleidingen. Omdat hij uiteindelijk toch een hbo-diploma wilde halen, begon hij aan een deeltijdstudie Personeel & Arbeid. Wegens drukte stopte hij daarmee om het twee jaar daarna weer op te pakken. Ook toen lukte het niet om de opleiding af te ronden, deze keer omdat hij bezig was met het opzetten van PEAK-IT.
Streng
Toen twee aandeelhouders van het bedrijf waar hij destijds werkte, hem benaderden om iets op te zetten, twijfelde hij geen moment om voor zichzelf te beginnen. Nu, zes jaar later, is PEAK-IT uitgegroeid tot een bedrijf met meer dan 400 werknemers. Waarom Maarten zichzelf een strenge baas noemt, hij de economische crisis niet had willen missen en hij motivatie belangrijk vindt dan diploma’s, vertelde hij op zondag 6 maart tussen 17 en 19 uur in Hi5.
Luisteraar Avalon werkt al parttime als helpdeskmedewerker, maar zou dat graag fulltime doen. Of Maarten hem uitnodigt voor een vervolggesprek, hoor je hieronder.
{wmaremote}http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/funx/on_demand/alle_edities/hi5/hi5_201103061700.wma{/wmaremote}
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Lees ook

FunX
Dit zijn de deelnemers van het nieuwe seizoen van FunX Talent: Summer Vibes
FunX
Win tickets voor Vunzige Deuntjes Festival op 4 juli
FunX
Wil jij naar alle festivals waar FunX ook is? Meld je nu aan voor de FunX Festipass!
FunX
Luister van 29 juni tot en met 3 juli naar je favoriete zomerhits in de FunX Zomer Top 500