Music

Rihanna shinet op maar liefst drie covers van Vogue Paris

  1. Newschevron right
  2. Rihanna shinet op maar liefst drie covers van Vogue Paris

Rihanna heeft niet één, niet twee, maar wel drie covers te pakken voor Vogue Paris. In december komen de drie edities uit, waarop RiRi haar eigen make-uplijn Fenty Beauty showt.

Diversiteit

Fenty Beauty werd september dit jaar opgericht door Rihanna. Haar collectie verkocht bijna onmiddellijk uit en is vooral geliefd vanwege de diversiteit aan kleuren bij haar concealers en foundations. De meeste mainstream merken stoppen bij sand, terwijl er natuurlijk ook nog donkerdere tinten zijn.

Emotioneel verbonden

Haar make-upcollectie werd door Time Magazine uitgeroepen tot één van de vijfentwintig beste Inventions of the Year. In een interview met het magazine vertelt ze waarom ze zo blij is dat haar product is opgenomen in de lijst.

''Ik vind het belangrijk dat elke vrouw zich begrepen voelt door het merk. We zijn allemaal zo anders, met onze unieke huidskleuren. Dus we zijn begonnen met veertig foundationtinten. Ik had nooit durven dromen dat vrouwen zich zo emotioneel verbonden voelen met de producten en het merk als geheel. Sommige vrouwen vinden voor het eerst de juiste foundation en worden emotioneel bij de kassa. Dat is iets wat ik nooit zal vergeten.''

Ster advertentie
Ster advertentie