FunX Amsterdam
Leedvermaak is de shit..of niet?!
- News
- Leedvermaak is de shit..of niet?!
Sinds deze week is het nieuwe SBS6-programma Geld maakt gelukkig begonnen. Sommige mensen noemen het een bedelshow en anderen vinden het fijn om te kijken hoe mensen geholpen worden hiermee. Maar hoe je ook draait of keert, een beetje leed op de buis is niet slecht voor de kijkcijfers.
FunX-reporter Ouassima ging tijdens Sound of the City naar het Amsterdam Centraal Station met de stelling: "Zielige verhalen op TV zijn veel leuker om naar te kijken dan succesverhalen."
FunX-reporter Ouassima ging tijdens Sound of the City naar het Amsterdam Centraal Station met de stelling: "Zielige verhalen op TV zijn veel leuker om naar te kijken dan succesverhalen."
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Lees ook

FunX Amsterdam
Hoe de Smibanese Crash Course jonge makers een eigen route geeft: "Inspiratie is altijd wederkerig"
FunX Amsterdam
Stichting Black Men Talk maakt mentale gezondheid bespreekbaar: "Die sessie heeft zijn leven gered"
FunX Amsterdam
The Black Archives maakt expositie over gevolgen kolonialisme: "Wanneer is een land echt vrij?"
FunX Amsterdam
Deze zussen coachen artiesten achter de schermen: "Performen is topsport"