Naar homepage
Up 2 Date

Anna Nooshin lanceert eigen cosmeticalijn: Noosh

foto: Instagram:annanooshin
  1. Newschevron right
  2. Anna Nooshin lanceert eigen cosmeticalijn: Noosh

Dat Anna Nooshin een creatieve duizendpoot is, is allang duidelijk. Zo heeft ze ruim 1 miljoen volgers op haar Instagram, presenteert ze Hollands Next Top Model en opende ze vorig jaar haar eigen museum. Stilzitten is not her thing, dus komt er weer een tof project bij. Ze lanceert vandaag namelijk haar eigen cosmeticalijn: Noosh. Anna vertelt erover in Start met Fernando.

Anna Nooshin wil met cosmeticalijn de wereld veroveren!

Langgekoesterde droom

Het opzetten van haar eigen cosmeticalijn was een langgekoesterde droom voor Anna: "Er is altijd één iets waarvan je denkt, dit wil ik nog heel graag doen en dat was voor mij dit. Ik hou héél erg van make-up en skin-care. Als ik een lijn zou beginnen moest het dus in de cosmetica." Ze heeft grootse ambities met Noosh, zo wil ze het liefst ook in het buitenland opereren. "Dat is ook hoe ik het heb bedacht. We beginnen in Nederland, maar uit eindelijk zou het fantastisch zijn als we kunnen uitbreiden."

Lang proces

Een make-up lijn opzetten doe je niet in een maandje, het is een lang proces: Anna heeft er anderhalf jaar aan gewerkt. Daar heeft ze zich in het begin wel op verkeken, vertelt ze: "Het duurt echt onwijs lang voor zoiets echt gemaakt kan worden. Ik heb heel erg gekeken naar formuleringen. Hoe wil je dat het voelt? Hoe wil je dat het op je huid zit? Wat voor pigmenten? En dan moet je nog kleuren gaan selecteren. We hebben úren lang kleuren gemaakt."

Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.

Voor iedereen

Anna vindt het erg belangrijk dat Noosh een merk is voor iedereen, voor "alle mensen die dagelijks helemaal zichzelf zijn." Dat zie je ook terug in de campagne, zo vind je op Instagram een video waarin mensen te zien zijn die de make-up voor het eerst hebben geprobeerd: "Het zijn zoveel verschillende mensen. Het zijn meisjes, het zijn jongens, we hebben allerlei kleuren. Dat is voor mij het nummer één ding wat ik voor Noosh wil, het moet voor iedereen zijn", licht de onderneemster toe.

Noosh is trouwens niet alleen leuk voor mensen, Anna is de dieren ook niet vergeten. Ze vindt het namelijk erg belangrijk dat de make-up 100% cruelty free wordt gemaakt: de make-up wordt niet op dieren getest.

Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.

Ster advertentie
Ster advertentie